مقاله ها, مزایای استفاده از دوربین مداربسته

مزایای استفاده ازدوربین مدار بسته

1.ایجاد ترس در مجرمین

استفاده درست از دوربین های مداربسته در محل مناسب،میتواند احتمال وقوع جرم را کاهش دهد.
قابل مشاهده بودن و در دسترس نبودن دوربین ها میتواند باعث ترس از ارتکاب به جرم شود

2.امکان ردیابی مجرم

در صورت به وقوع پیوستن جرم میتوان با استفاده از تصاویر ضبط شده و یا حتی به صورت انلاین مجرم را شناسایی و ردیابی کرد و در پیدا کردن ان تسریع ایجاد کرد.

3.افزایش بازدهی پرسنل

امروزه بسیاری از کارفرمایان به دلایل مختلف مثل دوری از محل،بزرگی فضای کار و مشغله های دیگر،نمیتوانند در محل کار خود حضور داشته باشند و ترجیح میدهند با نصب دوربین مداربستهسازمان خود را تحت نظر داشته باشند.
در این حالت پرسنل وقتی می دانند که توسط مدیریت تحت کنترل هستند،در انجام کارها دقت بیشتری خواهند داشت و از طرفی در صورت پیشامد مساله ای با استفاده از تصاویر امکان پیگیری است.
محافظت از اسناد،اموال و اطلاعات
در فضاهایی که اسناد و اطلاعات زیاد و مهمی در انجا وجود دارد بهتر است حتما علاوه بر دوربین مداربسته از دوربین های مخفی هم استفاده شود.
وجود دوربین ها در فضای داخلی سازمان هابه همراه تدابیر امنیتی و اماری دیگر مثل سیستم ضبط صدا و تلفن،میتواند باعث جلوگیری از سرقت اطلاعات،اسناد و اموال گردد.
۵.مدیرییت نظارت از راه دور:
دوربین های مداربسته که قابلیت ارسال تصاویر را دارند این امکان را به مدیران میدهد،بتوانند که فقط با دسترسی به اینترنت و یک تلفن همراه از هر جایی که هستند،بر همه ی امور کنترل داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *